Els alumnes de cicle superior vam fer un experiment per poder contestar la pregunta que ens havíem plantejat.
Per fer-ho vam agafar un pot d’aigua freda i hi vam tirar colorant blau i en un altre, vam col·locar aigua calenta i hi vam tirar colorant vermell. Vam posar colorant per poder diferenciar quin era cada tipus d’aigua (freda o calenta).
Un cop vam tenir els dos pots preparats, vam posar un paper sobre d’un dels pots i el vam girar i col·locar sobre l’altre; Primer ho vam fer amb l’aigua calenta a dalt i no vam veure cap moviment, després ho vam provar amb l’aigua calenta a baix i vam poder veure com aquesta pujava a la part superior.
Així doncs, ens vam adonar que l’aigua calenta pesa menys, és menys densa que la freda i això fa que sempre la trobem a la part superior.


