Últim dia de curs

Avui ha estat l’últim dia de curs i per alguns l’últim dia d’una etapa molt important de la vida.

A primera hora tots l’alumnat de l’escola i mestres hem fet una dinàmica de cercle per a poder-nos donar les gràcies per les coses que han passat aquest curs, alguns també han volgut demanar disculpes per a algunes accions, una activitat que després ens ha servit per a poder escriure adjectius dels nostres companys/es d’aula acompanyats de la foto d’inici de curs.
Seguidament, hem esmorzat tots el pati, coca i xocolata, que l’escola ha aportat.

Abans d’anar a la piscina hem escrit els noms, dels alumnes de 6è, a les fulles de l’entrada de l’escola.

Hem anat a la piscina a refrescar-nos i tornant hem acomiadat els i les alumnes de 6è. Primer les mestres els hi han dedicat unes paraules i els han entregat un detall i un birret. Després han estat els mateixos alumnes que han fet entrega dels detalls fets per ells i elles a les mestres, monitores i als alumnes de 5è. Tanmateix, els alumnes de 5è els han preparat un detall i un vídeo.

Hem acabat la jornada amb l’hora dels adéus i amb música per a ballar tots/es junts.

Bon estiu a tota i totes ens retrobem el setembre!

Enllaç a les fotos.