Consell escolar

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. Corresponen al consell escolar les funcions establertes a la Llei 12/2009, de 10 de juliol, d’educació.

Composició del consell escolar

• President: Dolors Ulied Garganté
  • Cap d’Estudis: Sònia Mateu Montagut
  • Secretari: Joan Companys Cabau
  • Mestres del Claustre: Marta Ballespí Alonso, Carme Ibars Satauralia, Jordi Bautista Piñol i Marta Vidal Vidal
  • Representants dels Pares/Mares:  Marta Gómez Granados, Rosanna Martín Monclús
  • Representant de l’AMPA:  Dana Gra, Rosa Florensa Guiu
  • Representant del personal no docent (PAS):
  • Representant de l’Ajuntament:Jordi Sarlé Marfull, Carlos Tost Perelló

Funcions del consell escolar dels centres públics

1. Consensuar el projecte educatiu i les modificacions corresponents per una majoria de tres cinquenes parts dels membres.
  2. Consensuar la programació general anual del centre i avaluar-ne el desenvolupament i els resultats.
  3. Consensuar les propostes d’acords de co-responsabilitat, convenis i altres acords de col·—col·laboració del centre amb entitats o institucions.
  4. Consensuar les normes d’organització i funcionament i les modificacions corresponents.
  5. Consensuar la carta de compromís educatiu.
  6. Consensuar el pressupost del centre i el rendiment de comptes.
  7. Participar en el procediment de selecció i en la proposta de cessament del director o directora.
  8. Intervenir en la resolució dels conflictes i, si escau, revisar les sancions als alumnes.
  9. Consensuar les directrius per a la programació d’activitats escolars complementàries i d’activitats extraescolars, i avaluar-ne el desenvolupament.
  10. Participar en les anàlisis i les avaluacions del funcionament general del centre i conèixer l’evolució del rendiment escolar.
  11. Consensuar els criteris de col·laboració amb altres centres i amb l’entorn.
  12. Qualsevol altra que li sigui atribuïda per les normes legals o reglamentàries.