Les orelletes de l’AFA de Montgai!!!

La setmana passada l’AFA de La Colomina va fer i vendre orelletes els dies 13, 14 i 15 de març, per la matança del porc. És una tradició de fa anys.

Fa molts anys  els nostres avis i àvies estiraven la massa amb els genolls!

Actualment, es prepara la massa amb farina, ous, llet, i algunes espècies més…

Aquests ingredients s’amassen al forn El Panarra que molt amablement ens deixen la seva amassadora.

Després de deixar reposar la massa, algunes famílies fan boletes que s’han de tornar a deixar reposar.

A la tarda, padrines, mares, pares, germans, germanes, nens, nenes i alguna voluntària estiren la massa amb curros. Per finalitzar el procés, es fregeixen amb oli ben calent. I per acabar, es tira molt sucre i, les hauríeu de provar, són boníssimes!!!

Els diners que es recapten són per pagar material i les sortides de tot l’alumnat de l’escola.

Des de l’escola estem molt agraïts i agraïdes per aquesta iniciativa.

Gràcies famílies!

Classe dels grans.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *