Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta!!!

El passat 14 de març les escoles de Vilanova, Sentiu i Cubells varen participar en el Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta.

En aquest certamen organitzat pel centre de recursos pedagògics de la Noguera i el consistori balaguerí, hi han participat una cinquantena d’alumnes des de cicle mitjà d’educació primària fins a 4t d’ESO. El concurs té com a principal objectiu promocionar la llengua i cultura catalanes mitjançant la lectura entre els més joves i és important el treball previ des dels centres educatius.

Podeu veure la notícia també a Balaguer TV.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *