Certamen fotogràfic!!!

Acabem de publicar les fotos del certamen fotogràfic de la nostra ZER. Aquest any el fil conductor del certamen ha estat: “L’aigua com a font de vida”.

Aquest certamen està pensat per a que cada alumne, de 3r fins a 6è acompanyats de la seva família, presentessin una imatge relacionada amb la temàtica proposada.

Així què, MOLTES GRÀCIES a tots els alumnes i les famílies que heu fet l’esforç de participar-hi!!!

Podeu veure les fotos anant al menú de la pàgina web on hi diu “Certamen fotogràfic” o clicant en aquesta imatge:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *