Els alumnes de la ZER El Cardener vam gaudir d’una sortida molt especial a Món Sant Benet, un espai ple d’història, cultura i gastronomia. Va ser una jornada molt enriquidora on vam poder aprendre moltes coses d’una manera divertida i participativa.
Durant el matí vam fer uns tallers de cuina, recollint abans a l’hort gran part dels ingredients de la recepta. Ens vam convertir en petits cuiners i cuineres. Vam preparar diferents receptes seguint les indicacions dels monitors i vam descobrir la importància d’una alimentació saludable i dels productes de proximitat. Va ser una experiència molt divertida perquè vam poder experimentar, tastar i treballar en equip.
Després dels tallers, vam visitar el monestir de Món Sant Benet. A través de la visita guiada vam conèixer com vivien els monjos fa molts anys, quines eren les seves rutines i com era la vida dins del monestir. També vam poder veure diferents espais com el claustre, les habitacions i altres sales històriques molt ben conservades.
La sortida ens va permetre aprendre història i cuina d’una manera pràctica i dinàmica, tot compartint moments amb els companys i companyes. Sens dubte, va ser una experiència molt interessant que recordarem amb molta il·lusió.


