DONA LA NOTA, ENCARA HI SOM A TEMPS

DONA LA NOTA, encara hi som a temps, és una iniciativa que pretén que els nens/es dels centres educatius de Catalunya prenguin consciència sobre el moment que vivim d’emergència climàtica i ambiental, i participin de forma activa en el seu entorn més proper. A la vegada, contribueixin a fer un consum i un món més sostenible.

Des de l’escola volem participar i unir-nos al projecte DONA LA NOTA, ENCARA HI SOM A TEMPS.
Un projecte iniciat pel Camp d’Aprenentatge Pau Casals amb l’objectiu de fer arribar a tothom un missatge clar i d’esperança: encara hi som a temps!. Una de les propostes que impulsa el CdA Pau Casals, que s’amplia amb la participació d’altres serveis de la Direcció General d’Innovació, Recerca i Cultura Digital, és cantar conjuntament la cançó No ens desdibuixeu.

El dia 5 de juny a les 11h, Dia Mundial del Medi Ambient, era el moment en què  les escoles adherides al projecte havíem de cantar conjuntament al pati de l’escola la cançó No ens desdibuixeu i fer sentir les nostres veus. A causa de la situació que estem vivint i no poder realitzar l’acte com estava previst, nosaltres us proposem sortir al balcó i cantar-la amb els vostres familiars. I per altra banda, cridar ben fort: ENCARA HI SOM A TEMPS!

Aquí teniu diferents versions de la cançó per poder-la practicar. Va, que també diuen, que qui canta els seus mals espanta!

Volem recordar que el dia Mundial del Medi Ambient (DMMA) és el dia 5 de juny, per alertar sobre la degradació ambiental, fomentar la sensibilització i donar a conèixer les necessitats de preservar i millorar el medi ambient. Una acció a nivell mundial que recau en tots i totes.

TAULELL D’ANUNCIS PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021

En aquest apartat anirem penjant tota la informació relativa al procés de preinscripció 2020-2021

MAPA ESCOLAR DE LA PREINSCRIPCIÓ 2020-2021. En aquest enllaç podeu trobar l’oferta inicial de places de la nostra escola pel proper curs 20/21.Mapa escolar de Catalunya

El codi de l’escola és 08015612

Per qualsevol dubte o aclariment a8015612@xtec.cat

PREINSCRIPCIÓ

Davant les circumstàncies especials en les quals ens trobem, aquest any les
preinscripcions es faran per via telemàtica en les dates compreses entre el
13 i el 22 de maig, ambdós inclosos.
De forma excepcional es podran portar a terme presencialment a l’escola
del 19 al 22 de maig demanant cita prèvia mitjançant el correu del centre
a8015612@xtec.cat.

Per qualsevol consulta que tingueu, ens podeu enviar un correu electrònic.

Disposeu de tot la informació sobre el procediment de preinscripció a http://queestudiar.gencat.cat/ca/preinscripcio/

BATEGUEM JUNTS

Com a escola un dels trets d’identitat que ens caracteritza i volem fomentar és l’empatia i la solidaritat. Poder participar en iniciatives plenes de missatges positius i d’esperança, on donar suport a aquells que més ho necessiten, ens uneix i ens humanitza.
Fruit d’una iniciativa que… Llegeix més»

ESPAI EN CONSTRUCCIÓ

La nova pàgina web, obrim un nou CAMÍ!

Resultat d'imatges per a "en construcció"

Ens complau comunicar-vos que estem renovant la nostra pàgina web, treballant en la seva elaboració i construcció. Conjuntament amb els Jonapalanencs i Joanpalanenques ben aviat us podrem mostrar el nostre dia a dia mitjançant aquesta pàgina Nodes. La qual ens permetrà presentar la informació de manera més flexible.

Segueix estant operativa l’antiga pàgina web amb la informació actualitzada fins al moment.

Aviat estarem per aquí.