Tot té un costat positiu

Tot i que estem en una situació extranya i complicada, els i les mestres de la ZER el Cardener us hem volgut fer aquest petit vídeo per ensenyar-vos que tot té un costat positiu, només cal que cadascú busqui el seu!! I segur que si busques, fàcilment el trobaràs, perquè “La felicitat és quan el que penses, el que dius i el que fas estan en harmonia” Mahatma Gandhi.

I aprofitem per desitjar-vos una bona Setmana Santa encara que sigui confinada!!

Els i les mestres de la ZER el Cardener

Portes Obertes

Ja tenim aquí les portes obertes de les dues escoles de la ZER El Cardener, una bona oportunitat per entrar a les escoles i veure els treballs i els aprenentatges que hi van fent el nostre alumnat.

Podeu fer una visita a l’escola Joan de Palà del 16 al 20 de març entre les 9:30 del matí fins a les 17h.

I l’escola Sant Esteve organitza les portes obertes a través de la III Festa dels @Estevets del dissabte 28 de març.

No us ho perdeu i veniu a tafanejar!!

Fira de Nadal

Ja comença a fer fred, i ja tenim el Nadal ben aprop. I l’escola Joan de Palà participa com cada any a la Fira de Nadal de Cardona. Enguany se celebra el dissabte 30 de novembre.

Aneu-hi a veure i a comprar les manualitats que han fet els nens i nenes de tota l’escola!!

Curs 2019-20

Ja hem començat un nou curs escolar, el 2019-20 i és que el temps passa volant i sense adonar-nos-en ja som a finals d’octubre.
Com ja sabeu, aquest curs el projecte de ZER està relacionat amb l’Agenda 2030, i centrat bàsicament amb el treball de l’aigua.… Llegeix més»

Sortida al CRAM

El passat divendres 27 de setembre vam fer la sortida conjunta de ZER. Aquest curs hem anat al CRAM (Fundació per a la Conservació i Recuperació d’Animals Marins). És una sortida que ens ajuda a donar el tret de sortida al projecte de ZER d’enguany:… Llegeix més»

Colònies a Barcelona

Els últims a anar de colònies aquest curs han set els més grans de l’escola, i durant el curs i després de moltes trobades i votacions, van decidir anar a Barcelona.
Allà, per grups, van fer de guies turístics dels seus companys/es descobrint diferents racons molt… Llegeix més»

Cantània 2019

El passat divendres 24 de maig, els nens i nenes de Cicle Superior de la ZER van actuar al Kursaal de Manresa en una nova edició de Cantània amb l’espectacle “A de Brossa”.

Aquest any l’obra estava inspirada en el món del poeta Joan Brossa i del seu amic Miquel Desclot. La història comença quan la Blanca i la Bruna entren de nit amb dues llanternes als arxius històrics d’una gran biblioteca. La lletra A és la porta de l’abecedari, i si la gires hi pots veure un cap de bou. Així les protagonistes van descobrint com les lletres, els dibuixos, les imatges… les ajuden a veure el món des d’una mirada més creativa.

Un gran espectacle que vam poder gaudir amb les famílies i que ara us volem convidar a veure’n  un petit tastet.

La mona de Pasqua

L’últim dia d’escola del 2n trimestre ens vam reunir tots els alumnes de la ZER El Cardener a l’escola Sant Esteve per celebrar la mona de Pasqua.
Un cop tots a lloc, vam ballar la dansa de l’escola Sant Esteve tots junts i vam esmorzar una… Llegeix més»

Portes obertes

Un any més s’acosten els dies de portes obertes, on les dues escoles de la ZER ensenyen els seus treballs i la seva manera de treballar.

Us convidem a que vingueu a treure-hi el cap!!

Rua de Carnaval 2019

El passat divendres 1 de març els nens i nenes de la ZER El Cardener vam participar de la rua de Carnaval de Cardona.

Aquest any, la temàtica de les nostres disfresses anava relacionada amb el tema comú de Montserrat. Els més petits de la ZER anaven disfressats de turistes per poder fer moltes fotos de tot el que veien, els de cicle inicial i 3r de Sant Esteve eren els Timbalers del Bruc amb un gran tambor per espantar a les tropes franceses, els de cicle mitjà eren el cremallera per poder pujar fins a dalt del monestir i no cansar-se, i els més grans de tots eren els vigilants del cremallera que estaven a l’aguait que ningú pugés al cremallera sense el seu tiquet.

I com cada any, i és que no hi ha millor manera per fer-ho, vam acabar la rua a la plaça amb el grup d’animació i el seu gran hit “La babosa”, que ens van fer ballar i moure l’esquelet durant una bona estona.

A la tarda vam poder jugar i gaudir del pati de l’escola La Coromina.

Fira de Tardor 2018

Benvolguts/des

Els nens i nenes de l’Escola Sant  Esteve faran la Segona Fira de Tardor on podreu comprar punts de llibre terrorífics i llibretes de tardor fets pels de primer. Els més petits de l’escola faran llumetes de tardor. Els de segon i tercer faran lletres decorades, codony, braçalets i clauers. Els de quart  faran espelmes de riu i punts de llibre i els de cicle superior faran candelghosts i cactus.

Els pares i mares també ajudaran a la castanyera a coure castanyes i faran altres menjars de tardor.

Us convidem a la nostra fira de tardor  el dia 31 d’octubre a les 15:00h a la plaça  Sant Josep.

Us hi  esperem a tots i a totes

Salutacions.

Abril, Iker, Gerard