Pla de Reobertura – Actualització 28/09

Estem a les portes de l’inici d’un nou curs escolar marcat pel Covid-19. Des de la direcció de la ZER el Cardener i amb coordinació amb les direccions de les 2 escoles que en formen part, s’ha elaborat el Pla de Reobertura de la ZER on hi ha recollits els principis bàsics de prevenció, higiene i promoció de la salut per tal de minimitzar els possibles contagis d’aquesta pandèmia i les actuacions a dur  terme en cas d’un possible confinament i haver de fer una educació telemàtica. És un document que anirà canviarà segons l’evolució de la pandemia i les necessitats que es vagin observant als 2 centres.

PLA REOBERTURA ZER CARDENER – 28 setembre

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *