La mona de Pasqua

L’últim dia d’escola del 2n trimestre ens vam reunir tots els alumnes de la ZER El Cardener a l’escola Sant Esteve per celebrar la mona de Pasqua.

Un cop tots a lloc, vam ballar la dansa de l’escola Sant Esteve tots junts i vam esmorzar una coca que ens va convidar l’AMPA. Quan ja teniem la panxa plena, vam preparar la nostra mona de Pasqua per menjar-nos-la després de dinar.

Després, per grups, vam fer un seguit d’activitats esportives organitzades pels alumnes de Cicle Superior de l’escola Sant Esteve i vam acabar amb una ballada conjunta dels passos de zumba que haviem practicat.

Va ser una jornada molt completa on vam poder compartir bons moments tots els nens i nenes de la ZER.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *