Fira de tardor i Castanyada

Les dues escoles de la ZER han celebrat l’equinocci de tardor com ja és tradició. Mireu, mireu…

A la nostra escola, a la dels Estevets, s’ha celebrat la V Fira de la Tardor. Enguany ha sigut una festa esperada per tots i totes perquè l’any passat no es va poder celebrar. I tot i que hem tingut restriccions, ho hem celebrat amb mola il·lusió.
Les manualitats fetes per cada classe es va vendre de seguida! Amics i familiars van visitar les nostres paradetes i nosaltres els vam fer de botiguers! La veritat és que això ens encanta. Cada classe s’organitza perquè tothom ho pugui fer.
Tots els pares i mares varen participar fent pastissos boníssims i torrant les castanyes. Ah, i els panellets que vàrem fer a cada classe van quedar boníssims!
En definitiva, dies de cançons, de poemes, de fires, de sortides al bosc, de contes, etc. Ens han fet reviure de nou com cada any la TARDOR!
Ep, i si voleuvisitar la nostra web hi trobareu els anuncis que les Guineus vam fer per aquells dies! Ens va agradar molt fer-los!

A l’escola Joan de Palà tot l’alumnat hem viscut la tardor amb diferents celebracions i actes. El dijous dia 28 d’octubre tots els nens i nenes de l’escola ens vàrem agrupar per preparar uns panellets deliciosos de diferents formes, colors i gustos. L’endemà ens els vam emportar amb carmanyoles cap a casa per compartir-los i menjar-nos-els amb la família. També vàrem aprofitar l’estona per preparar l’esmorzar del divendres dia 29, dia ben complet!
La celebració de la Castanyada va venir acompanyada de dues activitats que ja portem fent alguns cursos. Al matí vàrem realitzar per primer cop “l’oficial” Itinerari literari de natura, inaugurat a finals del curs passat. Durant la passejada vàrem aprofitar per recollir tota mena de deixalles que embruten l’entorn i contaminen la natura. A la font de la Carosa vàrem parar per esmorzar uns pans de pessic boníssims, preparats amb ingredients ben saludables i poc refinats. La culminació de la festa va ser durant la tarda… A l’escola ens va venir a veure una castanyera ben eixerida! Va voler escoltar unes cançons que havíem preparat durant les hores de música, poemes diversos preparats pels diferents grups d’alumnat de l’escola, una petita dansa de tardor i vam acabar menjant castanyes tots plegats al pati. Aquí us deixem algunes fotos.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *