Documentació per a la preinscripció

Avui 13 de maig, comença el període de preinscripció de forma telemàtica.

Us adjuntem l’enllaç per poder tramitar la PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-21

Un cop realitzada la preinscripció telemàtica, cal enviar el resguard que es genera de la sol.licitud i la documentació, escanejada o fotografiada, al correu electrònic oficial de l’escola que hagueu demanat en primera opció.

Documentació que cal presentar:
– Llibre de família
– DNI del pare, de la mare i de l’alumne (si en té)
Important: La sol·licitud de preinscripció es considera formalitzada amb l’enviament del correu electrònic, amb el resguard i la documentació acreditativa adjunta escanejada o fotografiada.
Per a més informació, podeu consultar la pàgina web del Departament d’Educació o enviar un correu electrònic a l’escola demanada en primera opció.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *