TARDA DE PETANCA AL NOSTRE POBLE!

El passat dimecres 13 de septembre els alumnes, de cicle superior, van gaudir de l’oportunitat de poder jugar a la petanca, amb la guia i ajuda dels membres del club de petanca que tenim al nostre poble.

L’experiència va iniciar amb una breu explicació sobre l’objectiu del joc i les seves regles, des d’on llançar, les mesures de seguretat i el material de les boles. Un cop fet això, els alumnes es van dividir en dues seccions i a cadascuna s’enfrentaria un grup de 3 contra un altre de 3. Finalment, després d’haver jugat durant una mitja hora, ens vam despedir i vam tornar a l’escola.

Els infants van gaudir molt de l’experiència, inclús van haver-hi alguns interessats en saber els horaris d’obertura, els quals són totes les tardes dels dimarts i divendres. Així que ja sabeu, si voleu passar una bona tarda jugant aneu al club de petanca del vostre poble que us esperen amb els braços ben oberts!