Plantada d’arbres a Sebes amb el grup natura Freixe

El passat 29 de setembre, l’alumnat de cicle mitjà i de cicle superior de l’escola Sant Agustí de Riba-Roja d’Ebre vam realitzar una plantada d’arbres a la zona de la reserva natural de Sebes a la llera del riu.

Va ser una activitat impulsada pel grup natura Freixe amb l’objectiu de donar valor al nostre entorn millorant-lo per a què tothom en pugui gaudir.

Va ser una proposta molt completa ja que a més a més de realitzar la plantada d’arbres, vam realitzar una ruta a peu des de l’escola fins al lloc indicat fomentant així l’activitat física.

Vam disfrutar de la natura i del nostre entorn d’una forma molt saludable!