Visita al Museu del Ferrocarril

Bon dia famílies, ahir dia 22 de març els alumnes de cicle inicial i cicle mitjà vam anar d’excursió al Museu del Ferrocarril de Móra la Nova.

Per començar la visita, vam anar a veure la torre de control que és la única que queda en tot Catalunya. Allí ens van explicar com funcionava i vam poder ficar-nos al seu paper. Seguidament, vam esmorzar en una locomotora històrica.

Posteriorment, vam anar a les cotxeres de carruatges on vam veure la col·lecció de vehicles ferroviaris i el taller de restauració. Vam poder observar les diferents locomotores: elèctriques, de vapor i dièsel. També vam veure i pujar a les locomotores històriques: la “memé”, la “yeyé” i la “cuco”.

Després vam fer un petit viatge pel recorregut habilitat a l’estació i seguidament, vam dinar al vagó del tren.

Per acabar, vam tenir una estona de jocs.

A continuació us deixem un petit recull de fotografies. Desitgem que us agradi.

https://drive.google.com/file/d/1LMclUB2oO1y4I9f8kyNp1xIE1kiMiHod/view?usp=sharing

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut