IX CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA DE L’ESCOLA

Aquesta setmana hem celebrat el IX CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA de l’escola.

L’activitat s’ha realitzat per grups estables.

Per poder fer la tria dels finalistes, cada setmana a l’activitat de lectura en veu alta, tots els nens i nenes ens avaluem seguint una rúbrica i ens fem conscients de quins punts podem millorar. Durant la setmana passada vam analitzar els registres de lectura i vam seleccionar els nens i nenes per al certamen de l’escola.

Els seleccionats per realitzar el certamen de l’escola són:

CI: Arlet, Anna i Rem

CM: Abril, Mireia i Maria

CS: Anna, Martina i Ferran.

Els finalistes de cada cicle han estat:

CI: Rem

CM: Mireia

CS: Martina

Els alumnes guanyadors de cicle mitjà i cicle superior participaran al XVII Certamen de Tortosa de manera virtual. Per tant, la Mireia Sallent Castellví en representació de cicle mitjà a la categoria de Grumets vermells i la Martina Mohedano Cugat, en representació de cicle superior a la categoria de Grumets verds.

Us deixem un petit recull d’aquests bonics moments. Desitgem que us agradi.