Taller: EXPLORADORS DE LA BIBLIOTECA

El dia 24 d’octubre es celebra el Dia Mundial de les Biblioteques. La manera de celebrar-ho enguany, a la nostra escola, va ser amb una activitat adreçada a l’alumnat i una altra adreçada a tota la comunitat escolar i veïnat del municipi, en general.

L’alumnat va poder ser exploradors per un dia… exploradors de la biblioteca de l’escola! Van poder descobrir coses que no sabien o que no s’hi havien fixat mai…tot de manera lúdica i a partir d’un dossier de treball: què podem trobar a la biblioteca, què podem i no hi podem fer, com s’ordenen els llibres, on hem de deixar els llibres quan hem acabat de llegir-los, com podem consultar els que tenim catalogats, etc.

Segur que ara en saben una mica més del que sabien abans!

Podeu veure part del taller en l’enllaç següent: https://drive.google.com/file/d/1aUYEGGCKzKRanCh7cNkz6a2TBgmWsvUi/view?usp=drive_link