Seminari de Directors i Directores de la Ribera d’Ebre

Aquest matí la nostra escola ha obert les seves portes a una vintena de directors i directores de les escoles de la Ribera d’Ebre (públiques i concertades), del Centre de Recursos Pedagògics i a la inspecció d’educació per dur a terme la nostra reunió mensual.

Aquestes reunions són de caire itinerant i consten de dues parts: en la primera, compartim informacions, novetats, etc, i visitem l’escola que ens acull; en la segona part rebem formació i assessorament d’un expert en temes concrets.

Avui ens hem format en “Comunicació als centres educatius” a través de la Sra. Núria Móra, exsecretària de Transformació Educativa de la Generalitat i actual coordinadora de projectes del Consorci d’Educació de Barcelona.

Ha estat una reunió molt profitosa en la què hem intercanviat parers i ens hem adonat que anem per bon camí i sabem fer les coses ben fetes; no obstant hem sortit amb la inspiració necessària per aplicar a les nostres escoles i comunitat educativa en general.