Guardians Energètics

Els alumnes de l’escola 1 d’Abril, el passat dia 13 dde juny vam tenir l’oportunitat de participar en una activitat especial anomenada “Guardians Energètics”. Aquesta iniciativa, tenia com a objectiu educar els nostres estudiants sobre la importància d’estalviar energia a les seves llars. Durant l’activitat, els professionals van explicar de manera dinàmica i interactiva com podem estalviar energia a casa. Utilitzant caixes que representaven diferents habitacions d’una casa, van mostrar com petits canvis en el nostre dia a dia poden tenir un gran impacte en la reducció del consum energètic.

Els estudiants van aprendre diverses estratègies per a estalviar energia en diferents parts de la casa, com ara reduir el consum dels electrodomèstics, optimitzar l’ús de la il·luminació i millorar l’eficiència en l’ús de l’aigua i la calefacció. Al final de la sessió, els nostres alumnes van rebre el títol de “Guardians Energètics”, comprometent-se a aplicar els coneixements adquirits i a compartir-los amb les seves famílies i comunitats. Aquesta activitat no només ha estat educativa sinó també molt inspiradora per a tots els participants. Enhorabona a tots els nous guardians energètics!

Enllaç a les fotos AQUÍ.