DIA MUNDIAL DE LA HIGIENE DE MANS 2021

El dia 5 de maig vam celebrar el dia Mundial de la Higiene de Mans.

Els nens i nenes de P3, P4 i 1r van veure aquest video i després de parlar sobre quan i perquè ens hem de rentar les mans i quina és la millor manera de rentar-nos-les, van fer un dibuix.

Cal dir que enguany tenim un alumnat molt conscienciat amb el rentat de mans degut a la pandèmia que estem vivint i cada dia se les estan rentant moltes vegades, tant amb aigua i sabó com amb gel hidroalcohòlic. Saben que tenir les mans netes allunya els virus i no ens posarem malalts.

El SE de la Ribera d’Ebre recollirà els dibuixos realitzats per l’alumnat de 1r de Primària de la comarca per fer-ne difusió. Aquest és el dibuix de la nostra escola:

Amb tots els dibuixos vam fer un mural, que incloïa també l’explicació escrita del que havien dibuixat.