STOPMOTION
01/02/23Aquest trimestre hem començat el taller internivell de plàstica “Stop Motion” on treballarem l’animació a partir d’imatges.
Stop Motion és una tècnica d’animació que consisteix a crear la sensació de moviment d’objectes estàtics mitjançant una successió d’imatges fixes. En aquest taller hem fem una presentació de quines són les claus bàsiques d’aquesta tècnica i han permès als infants a experimentar-la realitzant ells mateixos un treball on:
- Han dissenyat un guió de l’acció (personatges, escenaris, situació…)
- Hauran de crear un escenari on es desenvolupi aquesta acció.
- Desenvolupar les fotos necessàries per dur a terme el muntatge.
- Per acabar veient en pantalla gran el resultat.
Quan tinguem els resultats us els ensenyarem!!
DIA DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA
31/01/23El 30 de gener és el Dia Internacional de la Pau i la No Violència.
A l’escola hem aprofitat aquests dies per treballar amb els infants el tema de la Pau, la no violència, la resolució de conflictes i la convivència.
Aquest dia es commemora la mort de Mahatma Gandhi líder nacional i espiritual de l’Índia, assassinat a trets el 1948 per un integrista hindú.

L’objectiu del Dia Internacional de la Pau i la No Violència és l’educació en i per a la tolerància, la solidaritat, la concòrdia, el respecte als Drets Humans, la no-violència i la pau.
El missatge bàsic d’aquest dia és: “Amor universal, No-violència i Pau”. L’Amor universal és millor que l’egoisme, la No-violència és millor que la violència i la Pau és millor que la guerra.
Hem elaborat un molinet per recollir els nostres missatges de Pau!
HERVÉ TULLET!
23/01/23Us presentem l’obra artística que hem dut a terme a partir d’un joc de Hervé Tullet. Aquest autor et convida a omplir i tacar cada racó amb colors, provar altres materials i noves tècniques divertides, com pintar amb els ulls tancats! A la classe dels Faraons i Faraones va arribar un joc molt divertit! Vam agafar totes les targetes i les vam preaprar amb dues piles. A partir de les targetes vam seguir les consignes que ens proposava el joc i partir d’aquí vam dur a terme autèntiques obres d’art. Les voleu veure?
AMIC INVISIBLE
11/01/23Per acabar el 1r trimestre del curs, vam celebrar l’amic invisible a l’aula. Sempre és un moment molt especial perquè implica intriga, curiositat, sorpresa i emoció!
Els dies previs vam compartir els nostres gustos, vam pensar i crear un detall especial i finalment, els vam descobrir plegats.
Les cares d’il·lusió i les abraçades d’agraïment van omplir l’aula de màgia nadalenca.
COMENCEM EL SEGON TRIMESTRE!
09/01/23Santa LLúcia!
19/12/22El dia 13 de desembre és Santa LLúcia.
La tradició de l’escola és que tot l’alumnat cantem cançons pel poble. En primer lloc, vam fer una parada a la Llar d’Infants, després a l’Església i per últim a l’escola.
Un cop vam acabar les cançons, vam dur a terme una recollida de productes. Vam recollir força menjar, en vam fer una tria. Una part vam considerar que era millor fer-ne una donació per a persones que ho necessiten. I l’altre per poder fer un esmorzar l’últim dia del trimestre.
A més, aquest any hem tingut la sort que ens vingués una voluntària de Càrites a fer-nos una xerrada per explicar-nos on van a parar tots els productes recollits. A partir de la informació extreta hem creat un cartell.
El menjar recollit està en bones mans!!! Volem agrair a totes les famílies i habitants del poble per la vostra solidaritat i estem segurs que ajudaran a moltes persones!













