Diagnosi

Amb l’objectiu de realitzar la diagnosi, s’ha realitzat una enquesta als/les docents, alumnes, famílies i personal PAS.

D’aquesta manera, a partir de la reflexió d’aquest anàlisi, s’han obtingut els següents resultats:

ASPECTES A MILLORAR
Compartir experiències de tecnologia entre docents.
Verificar la qualitat de la informació d’internet per part de l’alumnat i drets autoria.
Formació permanent del claustre.
Potenciar la comunicació de l’alumnat a través de la tecnologia.
Creació de recursos digitals.
Seqüenciar ús tecnologia per cursos.
Temps per compartir experiències de tecnologies.
Repositori de recursos tecnològics en línia.
Empoderar les famílies per ús i comentar el web.

 

ASPECTES A MANTENIR I REFORÇAR
Infraestructura i equips.
Seguiment tasques a l’EVA (cicle superior).
Les famílies saben com acompanyar l’alumnat en tasques digitals.
Col·laboració entre alumnat a nivell digital (els grans).
Comportament responsable i segur de l’alumnat envers les tecnologies.

 

ASPECTES EN DUBTES
Comunicació amb la comunitat educativa.
Seguiment tasques a l’EVA (cicle superior).