Amb l’objectiu de realitzar la diagnosi, s’ha realitzat una enquesta als/les docents, alumnes, famílies i personal PAS.
D’aquesta manera, a partir de la reflexió d’aquest anàlisi, s’han obtingut els següents resultats:
ASPECTES A MILLORAR |
Compartir experiències de tecnologia entre docents. |
Verificar la qualitat de la informació d’internet per part de l’alumnat i drets autoria. |
Formació permanent del claustre. |
Potenciar la comunicació de l’alumnat a través de la tecnologia. |
Creació de recursos digitals. |
Seqüenciar ús tecnologia per cursos. |
Temps per compartir experiències de tecnologies. |
Repositori de recursos tecnològics en línia. |
Empoderar les famílies per ús i comentar el web. |
ASPECTES A MANTENIR I REFORÇAR |
Infraestructura i equips. |
Seguiment tasques a l’EVA (cicle superior). |
Les famílies saben com acompanyar l’alumnat en tasques digitals. |
Col·laboració entre alumnat a nivell digital (els grans). |
Comportament responsable i segur de l’alumnat envers les tecnologies. |
ASPECTES EN DUBTES |
Comunicació amb la comunitat educativa. |
Seguiment tasques a l’EVA (cicle superior). |