Documentació bàsica

Referències DIGITALS als documents PEC I NOFC

PEC:

2.2 CONTEXT

“La seu de la ZER és  l’Escola Mestral de Vilanova de la Barca, a nivell de tecnologia hi ha…

“Una aula de dimensions més reduïdes dotada amb ordinador i connexió a internet.” (pàg. 7)

“Una aula polivalent, que acull les funcions d’aula de desdoblaments, d’aula d’anglès i sala de professors, dotada amb ordinador, projector, connexió a internet i pissarra digital interactiva. També disposa d’aparells electrodomèstics propis d’una cuina (nevera, microones i forn) i de taulell i pica.” (pàg. 8)

4.3 CONCRECIONS METODOLÃ’GIQUES

“L’escola vol garantir una coherència metodològica i una actuació homogènia en totes les àrees de coneixement que integren els currículums d’educació infantil i d’educació primària. Amb aquesta finalitat, una de les línies que es vol impulsar és potenciar l’ús de les tecnologies.” (pàg. 18)

4.11 DEFINICIÓ DE PLANTILLA

“El decret 39/2014, de 25 de març, regula els procediments per definir el perfil i la provisió dels llocs de treball docents. L’esmentat decret preestableix diferents perfils de llocs de treball, d’acord amb les necessitats més habituals dels centres educatius públics i amb l’estratègia marc del Departament, que fan referència a diferents perfils específics. Un dels perfils professionals que es poden acreditar és el de Competència digital docent.” (pàg. 26)

NOFC:

“Comissió TIC TAC La comissió promourà l‟ús de les TIC per tal d‟assegurar la competència digital de l‟alumnat, la inclusió digital i la innovació metodològica. Estarà composada pel coordinador TAC de la Zer i almenys un altre mestre de cadascuna de les escoles. Haurà de procurar també la implementació del Pla TAC. El coordinador TAC convocarà reunions de l’esmentada comissió per tal de fer traspàs d’informació de les novetats i s’hi plantejarà la distribució de tasques pertinents entre els seus membres.” (pàg. 33-34)

*Documents pendents d’actualitzar en el marc normatiu vigent de l’EDC.