Primeres setmanes d’adaptació
La Tanit, el Bruno, el Neo, el Martí, el Esteban i el Gabriel, van començar l’escola amb moltes ganes el 9 de setembre. Durant tots aquests dies hem fet moltes activitats: Jugar amb la plastilina, els cotxes i la cuineta, pintar un mural, anar al bibliobús, mirar contes i també hem començat a observar elements de la tardor, fins […]
Primeres setmanes d’adaptació Llegeix més »


