TEATRE ANGLÈS A BAGÀ

El dijous 11 d’abril ens vam trobar tot l’alumnat de la ZER a Bagà per anar a veure el teatre d’anglès. Els infants d’Educació Infantil van veure “The ugly duckling” i els d’Educació Primària “Sleeìng Beauty or Not”.
A continuació, l’alumnat de sisè va anar a… Llegeix més»

COLÒNIES A CAL CANDI

Les nostres colònies a Cal Candi a Vilada van ser una experiència ben emocionant! Des de la gimcana de proves pel poble fins al joc de l’oca gegant, cada moment serà recordat per nosaltres.
De dilluns a dimecres vam posar a prova les nostres habilitats amb… Llegeix més»

ESPORT BLANC ESCOLAR (EBE) 2024

Dilluns 26 de febrer es va acabar l’Esport Blanc Escolar. Durant cinc dilluns de gener i febrer, l’alumnat de cicle mitjà de la ZER ha pogut participar al programa d’EBE, una iniciativa per promocionar i popularitzar els esports d’hivern a Catalunya.
L’alumnat ha practicat diverses modalitats. … Llegeix més»

CONÈIXER COM SALVAR VIDES

La setmana del 12 de febrer, l’alumnat de la ZER va realitzar una sessió de Suport Vital Bàsic (SVB) a l’àrea d’educació física. Durant aquesta hora, van poder conèixer les tècniques que s’han de seguir quan ens trobem amb una persona amb una Aturada CardioRespiratòria… Llegeix més»

CARNESTOLTES A VALLCEBRE

Aquest divendres 9 de febrer ens vam trobar tots els nens i nenes de la ZER Alt Berguedà a Vallcebre.
Durant el matí vam fer tres tallers per acabar les disfresses d’éssers fantàstics (nimfes, follets, dracs i unicorns). També vam jugar una estona al pati… Llegeix més»

Etwinning European Quality Label

El curs passat, l’alumnat de Cicle Mitjà i Superior de la ZER va participar en el projecte etwinning “Do something Green”, juntament amb altres escoles de Turquia i Portugal. El passat mes d’octubre vam rebre el Segell Nacional de Qualitat Etwinning per aquest projecte i… Llegeix més»

TROBADA DE DANSA A BAGÀ

El dimarts 6 de febrer tot l’alumant de la ZER es va reunir a l’Escola Galceran de Pinós, a Bagà. Allà vam celebrar una gran trobada de danses amb l’alumnat de les escoles de l’Alt Berguedà. Els més petits van ballar “El ball de la… Llegeix més»

SETMANA BLANCA

Tornant de les vacances de Nadal, alguns nens i nenes de la ZER vam anar a l’estació de La Molina per practicar esquí alpí. Durant els primers dies hi havia poca neu, però gràcies a la nevada de dimecres vam poder gaudir de l’entorn i… Llegeix més»

Segell de Qualitat Etwinning

El curs passat, l’alumnat de Cicle Mitjà i Superior de la ZER va participar en el projecte etwinning “Do something Green”, juntament amb altres escoles de Turquia i Portugal. Al llarg del curs van estar realitzant diferents activitats conjuntes i accions, per tal de cuidar… Llegeix més»

Ens han acceptat a Hogwarts!

La setmana passada, a les tres escoles de la ZER, vam rebre un tros de carta juntament amb una espelma. Darrera d’aquest tros de carta hi havia un enigma a resoldre, que ens deia que ens havíem de posar en contacte amb les altres escoles… Llegeix més»

Podcast Escoles Verdes

Algunes escoles del Berguedà sortim a Ràdio Gironella explicant projectes realitzats aquest curs relacionats amb el Programa d’Escoles Verdes, del qual en formem part. Si ens voleu escoltar cliqueu aquest enllaç!

FINAL DE CURS A VALLCEBRE

Avui, 22 de juny, posem el punt i final del curs 2022-2023, a Vallcebre.
De bon matí, tot l’alumnat de la ZER hem anat a l’escola Serrat Voltor, per compartir el dia amb els nens i les nenes de les tres escoles. Hem començat jugant a… Llegeix més»