Vaga internacional del medi ambient a Vilaller

La setmana del 23 al 27 de setembre, tots els alumnes de l’escola Vidal i Abad, vam realitzar activitats per tal de conscienciar-nos que cal cuidar el nostre planeta.
Cada dia es va dur a terme una activitat diferent. El primer dia es va fer un minut de silenci i es va llegir la carta de la Terra. El segon dia, tothom va portar ficada una camiseta de color verd. El dimecres es van mirar i comentar vídeos sobre la contaminació i les conseqüències d’aquesta. El dijous es van fer cartells i el divendres es va fer una sortida, conjuntament amb les famílies que van voler participar, per tal de recollir i seleccionar les escombraries que trobem al nostre entorn més proper.