XERRADA SOBRE INTERNET SEGURA

Ahir, dimecres 9 d’octubre, els mossos van venir a l’escola Vidal i Abad de Vilaller a fer una xerrada als alumnes de cicle superior per tal d’informar-los i de conscienciar-los de l’ús correcte de les tauletes, ordinadors, mòbils i tot el que aquestes eines comporten. Es van compartir coneixements sobre la repercussió de pujar fotos, fer comentaris, donar accés a aplicacions,... que hi ha cops es poden fer amb una intenció molt diferent de la que pot acabar. Els alumnes es van mostrar molt participatius i va ser una xerrada molt interessant.