Setmana de la Ciència

Hola, benvolgudes famílies;

Aquesta setmana ha sigut la setmana coneguda com: “La setmana de la ciència” i com cada any ens toca gaudir i experimentar. Fracassar per saber què és l’èxit. La paciència, la prova i l’error i sobretot que les idees i les hipòtesis són totes acceptades i valorades.

Doncs, ens hem posat mans a l’obra i s’ha creat un sense fi d’experiments diferents. Des de cicle d’educació infantil fins a cicle superior. Cada dia hem proposat una idea i hem experimentat gràcies al mètode científic el perquè de les coses.

Al final de tot, hem exposat a la resta de l’escola el que s’ha creat i experimentat.

Educació infantil: Experimentació amb la col llombarda, la llimona, el bicarbonat i el vinagre i com es pot realitzar dibuixos amb la seva pròpia pigmentació.

Cicle inicial: Creació de plastilina experimental amb farina, oli i sal.

Cicle mitjà i superior: Font amb circulació de pressió amb un globus, aigua, una canya i una ampolla.

Aquí us deixem un recull de fotografies dels experiments i la presentació a l’escola!