CASTANYADA 2022

La setmana passada vam celebrar la Castanyada a l’escola. Vam fer moltes activitats i, a continuació, us expliquem algunes:

• El dijous a la tarda vam muntar una bona festa. Tothom va ballar, riure i jugar, i tothom vol dir tothom! Vam aconseguir que famílies i mestres també participessin!!
  • El divendres al matí, vam fer manualitats de tardor amb elements de la natura. Va ser molt bonic i relaxant. L’alumnat d’Infantil ens vam emportar el record cap a casa i els de Primària ho vam deixar davant del prat de l’escola per poder-ho visitar.
  • Per acabar, divendres a la tarda, vam anar a les barbacoes a jugar amb la il·lusió de que vinguessin les castanyeres, i així va ser, al cap d’una estona van baixar de la muntanya amb moltes castanyes per repartir.

Van ser uns dies molt xulos i divertits, l’any vinent més i millor!