Robòtica a educació infantil i cicle inicial a l’Escola Vidal i Abad

Aquest mes de novembre, els alumnes d’educació infantil i cicle inicial hem començat a treballar la robòtica a l’escola.

Hem pogut gaudir d’unes abelletes robot, els Bee bots,  amb els quals hem revisat i après diversos continguts de les àrees que fem a l’escola, com per exemple, càlcul mental, revisió i adquisició de vocabulari en diverses llengües, treball de les emocions, etc.

Els nens i nenes de Cicle Inicial, hem també començat a programar amb l’aplicació Lightbot, tot dirigint al petit robot protagonista d’aquesta aplicació.

Esperem poder continuar amb aquesta experiència i endinsar-nos a poc a poc en aquest nou camp d’aprenentatge, LA ROBÒTICA.