Educació Vial a l’Escola Vidal i Abad

El dimarts 6 de noviembre, els mossos d’esquadra han visitat l’Escola Vidal i Abad de Vilaller.

La visita ha estat estructurada per cicles:

De 9.00-10.00 hores han estat amb els alumnes de cicle infantil.

De 10.00-11.00 hores han fet activitats amb els alumnes de cicle inicial.

I finalment, de les 11.30 fins a les 12.30 hores han visitat el cicle mitjà i superior.

Tots els alumnes han estat molt atents a les explicacions i han realitzat moltes preguntes.

Els mossos han ensenyat el cotxe oficial que utilitzen quan estan fent la patrulla pels carrers del poble i també totes les eines que fan servir quan estan dins del cotxe.

També els alumnes han aprés les senyals de transit que es poden trobar als carrers i a les carreteres. I com s’ha de fer quan els conductors són dins del cotxe per respectar les normes i evitar accidents.

Finalment han fet una activitat pràctica relacionada amb les senyals i la forma de conviure socialment.

Les nenes i els nens de l’escola han gaudit molt d’aquesta activitat.