Premi “El menjar no es llença”

Els alumnes de cicle mitjà i de cicle superior de l’escola Vidal i Abad han participat a la  4ª edició del premi “El menjar no es llença” promoguda per l’associació Espigoladors.

Els  alumnes han participat a la categoria infantil, la qual tenia com objectiu fomentar que els nens i nenes expressessin, a través de l’art, com perceben i es posicionen davant del malbaratament alimentari.

Els alumnes de cicle mitjà van escriure i il·lustrar un conte que té per títol: “El camió màgic” i els alumnes de cicle superior, el conte “Les verdures màgiques”. Aquest conte es va haver d’entregar abans de les vacances de Nadal.

El 14 de gener va ser un dia especial, ja que vam rebre un correu electrònic on ens comunicaven que el conte “Les verdures màgiques” dels alumnes de cicle superior havia estat seleccionat com a finalista del Premi i per això ens convidaven a la Festa del Premi #elmenjarnoesllença, on es donaria a conèixer els guanyadors/es.

El dia 27 vam anar al Prat de Llobregat a la Festa del Premi, estàvem nerviosos però alhora contents de poder-hi assistir. Va començar la festa i l’entrega de premis! Som els tercers! Quina noticia més bonica! Els nens i nenes, els pares i la resta d’acompanyants no podíem i podem estar més contents.

A més a més, aquest conte es publicarà a la pàgina https://www.petitsxpetits.org/es/