A Vilaller vam celebrar els Esquellots!

El dia 17 de gener vam celebrar els esquellots a Vilaller.

Vàrem començar esmorzant coca i xocolata que l’AMPA ens va convidar.

Després, els nens i nenes de l’escola Vidal i Abad de Vilaller i els familiars que ens van voler acompanyar vam anar pels carrers fent ressonar esquelles de tots tipus: de vaques ,cavalls, ovelles… És una tradició del poble i a la que tots els nens i nenes ho esperem amb il·lusió.

Per començar, vam anar a donar un tomb pel poble i els botiguers, ens van donar caramels. Més tard, quan vam arribar a l’ermita de Sant Antoni, un monjo cristià que va néixer a Egipte i que és el patró dels animals, el mossèn va beneir les esquelles perquè els animals estiguin protegits.

Finalment, ens vam fer una foto i vam tornar cap a l’ escola.

Ens ho vam passar molt bé.