El primer dia d’escola a Espluga

El 12 de setembre va començar l’escola a Espluga de Serra i tot l’alumnat vam tornar-hi contents per començar un nou curs.

Quan els nens i nenes vam arribar al col·legi vam estar saludant i explicant com havien anat les vacances a les nostres mestres, la Rosi i la Mariona. Vam estar una estona parlant i també vam conèixer al nou alumne de P3, el Gabriel. Després, ens van repartir tot el material (llibretes i agenda) i vam començar a fer les portades. Més tard, mentre els petits estaven a la seva aula amb el nou alumne, els grans vam estar comentant i apuntant el nostre nou horari a l’agenda.

Després del pati vam parlar del nou projecte de la Zer: “Que soni la música!”, i vam decidir que en comptes de ser la classe d’un animal, com sempre, aquest any seríem la classe d’un estil de música concret dels que treballaríem al projecte. Per poder escollir, vam estar escoltant unes quantes cançons de cada estil per veure’n les diferències. Després de votar, es va decidir que la classe dels grans seríem la classe del rap i la dels petits la del pop. Ara la nostra tasca serà pensar com decorar l’escola i també les classes depenent de l’estil musical que hem escollit.