ANEM A BUSCAR MORES!

El dia 16 de setembre tota l’escola d’Espluga de Serra vam anar a buscar mores pel poble observant l’entorn per després poder fer una recepta de cuina.

Vam aprofitar el bon temps i vam planificar una sortida per buscar mores ara que és el temps. Vam sortir de l’escola i una de les mares ens va donar pots amb nanses i cintes per penjar al coll i poder posar-hi les mores. En vam agafar moltes per la recepta que volíem fer: Un batut de mores boníssim! Una vegada vam tenir els pots plens vam tornar a l’escola i les vam posar a la nevera.
L’endemà abans del pati tots els nens i nenes es vam rentar les mans i vam fer dos grups. Els que volíem batut amb llet de vaca i els que el volíem amb llet de civada. Primer de tot cada grup vam rentar les mores i les vam repartir en diferents pots. Vam agafar tots els ingredients per fer la recepta i cadascú vam participar una mica a fer el batut. Després de dinar els que vam voler ens vam beure el batut de postres.

RECEPTA:
INGREDIENTS: PREPARACIÓ:
-Mores Primer rentem les mores i el repartim en
-Llet de vaca i de civada dos vols. Després fiquem la llet amb les
-Sucre mores en un recipient alt. A continuació
-Plàtan (opcional) agafem la batedora i ho batem tot junt.