DIES BLANCS

Els dies 17 i 18 de març l’alumnat de l’Escola d’Espluga de Serra, juntament amb Vilaller, vam anar a esquiar a ls pistes d’esquí de Boí- Taüll.

Aquest any degut a la pandèmia de COVID-19 no vam poder dur a terme la setmana blanca amb l’alumnat de la ZER, així que com a alternativa vam anar-hi dos dies cada escola: Barruera per una banda i Espluga i Vilaller per l’altra.

Van ser dos dies molt divertits, encara que no vam poder ajuntar-nos amb la resta de companyes i companys de Vilaller. Tothom tenia un espai assignat per deixar les coses i menjar. Nosaltres vam anar sempre tota l’escola junta. A l’hora de fer les classes d’esquí vam fer dos grups: l’alumnat que no en sabia gens o poc i els que ja havíem esquiat i teníem un cert nivell. Va fer bon temps i vam gaudir molt de les classes.

El segon dia abans de marxar ens van donar un diploma i ens vam fer una foto amb els monitors.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *