DECOREM L’ESCOLA DE BARRUERA!

Aquest trimestre hem decorat l’escola de La Vall de Boí entre tots els alumnes. Com a decoració d’hivern es van pintar a totes les finestres i portes de l’escola paisatges de neu amb pintura sobre el vidre. Els alumnes d’infantil van pintar el terra nevat, els alumnes de Cicle Inicial van fer els flocs de neu, els de Cicle Mitjà van pintar avets i els de Cicle Superior van fer ninots de neu. Ens ho vam passar molt bé i l’escola va quedar preciosa!

D’altra banda, per Nadal cada classe va elaborar diferents decoracions per deixar el menjador ben guarnit pel festival. A Infantil van fer boles de nadal de cartró decorades amb gomets, a Cicle Inicial van fer estrelles de cartolina, a Cicle Mitjà van construir campanetes amb oueres pintades i picarols, i a Cicle Superior van fer flocs de neu amb tubs de paper higiènic pintat. Gràcies a totes aquestes decoracions que van elaborar els alumnes, el festival va quedar acollidor i amb ambient molt nadalenc.