ENS VISITA LA TRONCA A L’ESCOLA VIDAL I ABAD

El dijous 14 de desembre, la tronca de Nadal va aparèixer a la nostra escola!!!

Tots la vam estar alimentant molt i us assegurem que no es va quedar cap dia amb gana perquè… el dia 20 a la tarda, ens va cagar moooolts regals per a cada cicle.

Abans però, els alumenes d’infantil i de cicle mitjà van explicar a la resta d’alumnes i de pares i mares que van venir a veure’ns, la història de la Tronca. Vam descobrir que fa molt temps que dona regals als nens que l’alimenten bé i que molts pobles tenen una cançó diferent per fer-la cagar. Ho vam confirmar quan, vam començar a cantar la cançó de la Tronca que cantem aquí a Vilaller, mentre la picàvem amb bastons, i les senyos que són de Lleida en cantaven una altra de diferent. Vam descobrir que, a la Tronca totes les cançons sobre ella li agraden!