FESTIVAL DE NADAL DE LA VALL DE BOÍ

El festival de Nadal de l’escola de La Vall de Boí d’enguany va ser molt bonic i com cada any, vam omplir el menjador de gom a gom entre alumnes i famílies.

Els alumnes ens van oferir un repertori molt variat: els nens i nenes de P3 van cantar “El ninot de neu”, els de P4 i P5 van cantar primer la cançó de “La nit de Nadal” i després van fer un ball molt simpàtic amb la cançó de “Jingle Bell Rock”. Per últim, tots junts van cantar “Adéu amic”. Els alumnes de Cicle Inicial van cantar “Cap a Betlem van dos minyons”, van ballar  “El burrito sabanero” i van recitar el poema “Les festes de Nadal”. Els alumnes de Cicle Mitjà van tocar amb flauta la cançó “Ara ve Nadal” i van cantar “Happy Christmas”de John Lennon. Els alumnes de Cicle Superior van tocar amb flauta les cançons “Tu que has vingut” i “Les falles” i van seguir la seva actuació amb la coreografia de la cançó “Blame”. El festival va culminar amb la cantada de la coral, formada pels alumnes de CM i CS, de les cançons “Viu!” i “Somiem tots junts”.

I els mestres vam aportar també el nostre granet de sorra al festival cantant i ballant la cançó de “El Rock dels Pastorets”. En definitiva, va ser un festival molt nadalenc i per recordar!