VII Trobada de glosa escolar

Uns dos-cents quaranta alumnes de nou centres educatius de la comarca s’han agrupat aquest matí a la Sala Sant Domènec, de la Seu d’Urgell, per celebrar la setena Trobada de glosa de l’Alt Urgell. L’acte, ha començat amb la presentació glosada de cada centre.

A través de les classes de música, durant el curs s’ha treballat amb els infants en la improvisació; l’elaboració de quartetes i versos; les rimes i les melodies dels garrotins, les nyacres, les corrandes del beget i la perdiueta.
En aquesta setena edició de la glosa escolar hi ha participat l’Institut Escola d’Oliana, l’Instiut La Valira de la Seu d’Urgell, l’Escola de Tuixent, l’Escola Sant Esteve d’Alàs, l’Escola de Castell-ciutat, l’Escola Arnau Mir del Pla de Sant Tirs i les escoles La Valira, Pau Claris i Mossen Albert Vives, de la Seu.