Emprenedoria a la ZER

Els darrers cursos hem dedicat una sisena hora al treball dels ODS Objectius de Desenvolupament Sostenible. Enguany ens hem centrat en els objectius: fi de la pobresa i educació de qualitat. Ho hem treballat a través de l’emprenedoria, de manera que els infants han creat les seves pròpies cooperatives, han gestionat un microcrèdit i han dissenyat i elaborat els seus productes que acabaran venent al mercat. Els diners guanyats aniran destinats a reparar una escola del Senegal. D’aquest amanera, les accions que hauran realitzat serviran perquè altres nens i nenes puguin anar a l’escola.

El proper dia 7 de juny cada escola vendrà els seus productes al mercat de la Seu on disposarem de tres paradetes.

Us animem a tots i totes a venir al mercat!!!!!

Aquí us deixem un vídeo explicatiu del projecte:

I unes quantes imatges dels productes elaborats: