TROBADA DE ZER AL PLA DE SANT TIRS

Aquest dilluns 21 de març hem realitzat la trobada de ZER a l’escola Arnau Mir. Aquesta trobada l’hem dedicat a la ciència i la literatura. Hem tingut visites importants!!!!! L’Asha Miró, dins el programa d’autors a les aules, ens ha comentat i explicat tres contes que havíem treballat a classe. Ens ha encantat poder conèixer-la personalment i fer-li preguntes sobre la seva vida i les històries que escriu.

També ens han visitat unes científiques de l’IBEC, l’institut de Bioenginyeria de Catalunya. Amb elles hem fet diferents tallers. Els més grans han analitzat les seves cèl·lules, els mitjans l’ADN d’un plàtan i els més petits han construït una cèl·lula en funció de les seves característiques personals. Ha estat molt interessant poder experimentar amb el material que ens han portat i descobrir com és la vida i la feina dels científics.

També hem tingut temps per a fer una cursa d’orientació pel poble. Els més petits han realitzat activitats en diferents espais de joc.

Després de tant de temps, quines ganes teníem de poder-nos retrobar tots junts i compartir entre les diferents escoles de la ZER.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *