Primera trobada de ZER a Tuixent

L’alumnat de les diferents escoles de la ZER es va trobar ahir a l’escola de Tuixent en el marc de les trobades de ZER.

Aquesta primera trobada va servir com a punt de partida del projecte que treballarem aquest any: “Els 25 anys de la ZER URGELLET”. Així que famílies estigueu preparades que durant el curs necessitarem la vostra col·laboració.

Durant el dia es van realitzar diferents activitats per grups. L’alumnat d’Educació Infantil van fer una sessió de jocs tradicionals al pati de l’escola, mentre que la resta d’alumnes, per grups, van realitzar una gimcama pels carrers i voltants de Tuixent en la qual van anar descobrint pistes i informació referent als 25 anys de la ZER.

Jocs tradicionals a Educació Infantil.

Gimcama pels carrers i confecció del mural.

Mural 25 ANYS de la ZER