Material Pikler a primer cicle d’educació infantil

A les nostres escoles de la ZER Urgellet de primer cicle d’educació infantil, com són l’escola de Tuixent o l’escola Arnau Mir del Pla de Sant Tirs, treballarem amb el material Pickler. Aquest material reforça el nostre compromís continu amb el desenvolupament dels infants a través del moviment lliure i l’autonomia. Explorem els nous materials, com ara el triangle, el cub, l’arc i la rampa que fan crear un entorn d’aprenentatge estimulant i enriquidor. Amb aquests materials, estem generant espais de joc dinàmics i flexibles que donen suport al moviment lliure i a l’autonomia dels infants. Aquesta experiència d’aprenentatge busca estimular la curiositat i promoure el desenvolupament integral dels petits exploradors/es.