GOLF a les Escoles

Durant aquest 3r trimestre l’alumnat de la ZER realitzarà el programa “Golf a les escoles”.

Durant 6 sessions d’Educació Física es realitzen diferent activitats de golf per tal de conèixer aquesta modalitat esportiva.

L’activitat ha començat amb una sessió al pati de les escoles a càrrec del Yussect, monitor del Camp de Golf d’Aravell, on ens ha ensenyat els moviments bàsics per començar a practicar golf.

Paral·lelament a les activitats que es duen a terme a les escoles, l’alumnat i els seus familiars tenen l’oportunitat de fer un curs gratuït al camp de golf.

Podeu trobar més fotografies al següent enllaç: https://drive.google.com/drive/folders/1-uTzmyP9yAKDuCPawKX01oi8-oJLXiwF?usp=share_link