ESTRENEM MICROSCOPI I LUPA BINOCULAR A LA COMA

L’EMPRESA KNAUF DE GUIXERS ENS L’HA SUBVENCIONAT

Aquest divendres 8 de juny vam anar a fer una visita molt especial a la fàbrica Knauf de Guixers. Anàvem a buscar un material pel laboratori de l’escola: una lupa binocular, un microscopi , mostres ja preparades pel microscopi, eines i tintures per fer les nostres preparacions. Tot era d’allò més emocionant…
Tot va començar ja fa mesos quan treballant i investigant sobre les persones i les cèl·lules ens en vam adonar que no teníem lupa binocular ni microscopi per veure “de què estem fets”. Aleshores vam pensar que demanaríem a l’empresa Knauf de Guixers si ens subvencionaria amb aquest material, ja que a l’escola tenim una família que hi treballa des de fa molt temps. Els vam escriure una carta entre tots i totes; fins i tot ens van felicitar perquè els va agradar molt. Ens vam emocionar molt quan van contestar que sí! Que subvencionarien l’escola amb el material que demanàvem!

Hem estat dies per trobar el més adequat per l’escola i, finalment, ja el tenim! L’hem estrenat i ja hem preparat un racó per utilitzar-lo cada dia per observar el món petit que ens envolta.
Volem deixar constància del nostre agraïment a la direcció de Knauf i a les persones que ens han atès i vetllat per a que aquest material ens arribi a l’escola. El farem servir molt i ens comprometem a aprendre i investigar tot allò que copsi la nostra atenció. Moltes gràcies!
Ah! i tornant amb el material, nou i flamant, cap a l’escola vam parar a veure el pantà de la Llosa del cavall. Aquests dies està impressionant amb les pluges i el desgel. Aquí us ho ensenyem en unes quantes fotos.