VIATGEM PER LA HISTÒRIA DE LA HUMANITAT

 A l’aula de mitjans ens va arribar una carta d’una historiadora misteriosa que ens va proposar seguir el viatge per la història de la humanitat que vam iniciar el curs passat amb tota la primària. Dins d’aquesta carta ens va proposar crear una línia del temps de la nostra vida.  A continuació, vam rebre una segona carta que a dins hi havia diferents imatges d’edificis que havíem d’endreçar des de la prehistòria fins al món d’avui. Després, vam iniciar el viatge per la història començant per la primera etapa: LA PREHISTÒRIA.

Des de projecte de medi vam aprendre que la prehistòria es divideix en 3 èpoques: El paleolític, el neolític i l’edat dels metalls i que cada època va haver-hi un descobriment: el foc, la roda i el metall. A l’estona d’Art vam crear la nostra pròpia pintura rupestre primer pintant el full amb cafè descafeïnat, després vam pintar el nostre dibuix amb pinzells i els dits. Finalment, vam emmarcar la nostra obra d’art amb dos pals de fusta lligats amb fils d’espart. Aquí us deixem el resultat final.  

   

Al cap d’uns dies ja vam endinsar-nos a l’Edat Antiga on vam fer-nos experts en diferents civilitzacions: egípcia, grega, ibera i romana. Cada grup d’infants es va preparar un presentació feta amb cartolina amb forma de lapbook i aquí us ensenyem el resultat. També a Art vam descobrir la tècnica de realitzar mosaic dels romans i la vam representar fent servir: pasta de sal i pintura. Primer vam fer la pasta de sal, va ser molt divertit i ens va portar records de quan érem petits. Després amb un regle vam marcar les tessel·les i finalment ho vam pintar amb pintures. Aquí us deixem una fotografia de com ens van quedar. Esperem que us agradi.

 Per últim, vam viatjar per l’edat mitjana i vam fer uns vitralls de l’època del gòtic preciosos. Aquí en teniu una mostra.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>