UN NOU REPTE, UNA NOVA AVENTURA

Aquest missatge va acompayar el ritual amb el que vam iniciar el curs 2025-2026:

 

Com algunes de les escoles de la ZER, engeguem aquest nou curs amb la implantació del 1r cicle d’educació infantil. Una novetat que necessita temps, espai, organització i dedicació per esdevenir una peça més de l’escola rural.

Ara que ja portem uns mesos de rodatge a l’escola de Llobera, les persones adultes hem observat com la infantesa dona sentit a la paraula acollida. Per primera vegada, la Llopada, conviu amb persones més petites que necessiten ser mirades i acompanyades d’una manera diferent. Hem vist i hem sentit com han anat creant un espai de reconeixement nutritiu i delicat. Pronuncien el seu nom amb un to molt alegre, l’agafen de la mà seguint el seu pas, li proposen jocs per captar la seva atenció, pregunten a la TEEI quin és el seu lloc preferit per trobar-la, li fan un dibuix personalitzat, observen atentament aquelles coses que ja sap fer per després comentar-ho amb la persona adulta, inventen una cançó que té com a protagonista a aquesta persona petita,etc. És admirable com practiquen un instint de cura i estima humana amb tanta naturalitat i exemplaritat. 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>