DIJOUS GRAS A L’ESCOLA AIGUADORA

La tradició marca que el primer dia del carnaval és el dijous gras i per això hem començat el dia ben animats.

El Rei Carnestoltes, que regnarà tot el carnaval, ens va fer arribar unes consignes per a passar una setmana de disbauxa i diversió.

Avui tocava anar disfressats. En arribar a les 9.00 h , l’escola s’ha omplert de superherois, d’animals, de personatges fantàstics, de princeses, de bombers, …. i altres personatges molt terrorífics que espantaven d’allò més. Hem estat distrets tot comentant les disfresses que portàvem.

Hem sortit al pati on hem fet un reportatge fotogràfic, tot esperant el moment d’esmorzar.

Què diu la dita?

El dijous gras botifarra menjaràs!!!

Ben d’hora al matí, hem començat a fer foc per tenir la brasa a punt per tal de gaudir d’un bon esmorzar! Botifarra cuita a la brasa i torrades.  Hem acabat amb la panxa ben plena per agafar forces i passar una bona estona de jocs preparats pels alumnes de Cicle Superior 2, el Nil, l’Aurora i l’Ares.

Els organitzadors ens han distribuït en tres grups i havíem de superar tres proves:

• Circuit d’obstacles i agilitat.
  • Partit de hoquei sobre asfalt
  • Joc de cucanya: Aigua, farina i sugus

Gràcies a la bona organització i a la col·laboració entre grans i petits tothom ha pogut superar les proves amb èxit. Hem gaudit molt en cadascuna de les activitats. Tots hem estat guanyadors i com a recompensa ens han donat una llaminadura.

Hem passat un dijous gras com cal!!!!

Que tingueu un bon carnaval!!!